Новини

Герої «Мавка. Лісова пісня» з'являться у національній програмі лояльності «Сільпо»

9 червня 2021

Уперше в Україні великий рітейлер запускає загальнонаціональну кампанію, в основі якої анімаційні герої з українського мультфільму. Це, безперечно, свідчить про розвиток анімаційної галузі й довгоочікувану появу в ній рідних, не запозичених, персонажів. Українська культура багата на неповторних, колоритних героїв та сюжетів і зусиллями анімації та рітейлу стає популярною та модною.

«Мавка. Світ Лісу» – це комплексна програма лояльності, яка розпочалася в магазинах мережі по всій Україні з 1 червня. Покупці супермаркетів «Сільпо» зможуть зібрати тематичну колекцію «мавчиків» – фігурок персонажів мультфільму та придбати інші брендовані товари, а завдяки AR-додатку Mavka Silpo ще й «оживити» їх.

Колекція «мавчиків» – 16 фігурок, які уособлюють Мавку та мешканців Світу Лісу – міфічних і реальних українських червонокнижних тварин. Зберігати ексклюзивний набір можна буде у «магічній Вербі» – спеціальній коробці-колекторі з ігровим полем. Разом із мініатюрними іграшками будуть доступні й інші колекційні предмети. Зокрема, плюшеві іграшки червонокнижне Рисеня й Жабокиць Квусь, сумка-шопер і сумки-брелоки, перевідні тимчасові татуювання з героями та рунами. Розважально-пізнавальною частиною колекції «Мавка. Світ Лісу» є унікальна книга «Грайбук». Це окремий фантазійний світ для читання й дитячого розвитку, із грою, розмальовками, наклейками. Продюсерка проєкту Анна Єлісєєва та сценарист Ярослав Войцешек написали для книги оригінальну історію, яка розкриває секрет знайомства Мавки з її найкращим другом Жабокицем Квусем. Сюжет «Грайбуку» перегукується з сюжетом мультфільму, але не повторює його.

А безкоштовний мобільний AR-додаток Mavka Silpo допоможе зануритися у Світ Мавки: «оживити» героїв мультфільму на сторінках «Грайбука» чи прочитати руни на камінцях у настільній грі «Скеля рун». Сюжети коментує сам Гук – Шумник, що відповідає за лісовий шум та є Мавчиним другом. Завантажити додаток можна в App Store та Google Play.

«Сільпо» – один із флагманів ліцензійного напряму проєкту «Мавка. Лісова пісня». Запуск національної програми лояльності продовжить творчу колаборацію двох знакових українських брендів. Першим кроком у листопаді 2019 року стало відкриття в найбільшому ТРЦ України Blockbuster Mall супермаркету «Сільпо», брендованого в стилі мультфільму «Мавка. Лісова пісня». Анімаційний проєкт, що розрахований на сімейну аудиторію, зберігає культурні цінності та національні традиції, привертає увагу до важливих екологічних проблем, – цілком суголосний концепції дизайнерських супермаркетів «Сільпо». У планах двох брендів – продовження співпраці та запуск нових спільних проєктів у 2022 році.

Поєднання драматичного сюжету, слов'янської автентики із технологіями сучасної 3D-анімації роблять мультфільм «Мавка. Лісова пісня» однією з найочікуваніших подій у європейській кіноіндустрії і привабливим проєктом для бізнес-партнерів. Поступово з анімаційного фільму виріс мультиплатформовий бренд і крос-медійний проєкт – Всесвіт Мавки з потужним потенціалом розвитку. Він об'єднує бренди, компанії, наукові і громадські інститути, державні структури та інші організації з творчої, технологічної та бізнесової сфер.

«Це унікальний кейс, коли програма лояльності за ліцензією мультфільму «Мавка. Лісова пісня» розвивається паралельно з його виробництвом, а не після прем'єри. «Сільпо» – показовий випадок, оскільки у нас збігаються цінності й цілі: національна ідея, підтримка української культури та фокус на сімейну аудиторію. Саме тому один з найбільших українських рітейлерів, надихнувшись світом анімаційного фільму, ще задовго до релізу відкрив супермаркет, оформлений у стилістиці «Мавки». Програма лояльності стала логічним і очікуваним кроком. Завдяки «Сільпо» українці зможуть ближче познайомитись та доторкнутись до персонажів мультфільму. Я впевнена, що дана колаборація посилить обидва наші бренди та подарує приємні емоції всім відвідувачам супермаркетів мережі», – коментує Юлія Пилипенко, СЕО агенції інтегрованих рішень Brandly by FILM.UA Group, спільно з якою було реалізовано співпрацю.

Програма лояльності «Мавка. Світ Лісу» стала першою в серії масштабних партнерських кампаній анімаційної стрічки, які буде реалізовано на завершальному етапі підготовки до релізу. Прем'єра мультфільму відбудеться у 2022 році. Як свідчить світова практика, такі колаборації допомагають підтримати цікавість аудиторії перед виходом фільму у великий прокат. Більше про акцію «Мавка. Світ Лісу», її умови, товари та можливості можна дізнатись на сайті мережі.

Інші новини