Новини

Перемога на 360 градусів: анімаційні проекти FILM.UA Group «Мавка. Лісова пісня» та «Мама поспішає додому» стали першими українськими проектами на пітчингу Cartoon 360 у Барселоні

26 квітня 2017
Перемога на 360 градусів: анімаційні проекти FILM.UA Group «Мавка. Лісова пісня» та «Мама поспішає додому» стали першими українськими проектами на пітчингу Cartoon 360 у Барселоні

Повнометражний фільм «Мавка. Лісова пісня» (Animagrad, FILM.UA Group) і мультсеріал «Мама поспішає додому» (Glowberry, FILM.UA Group) пройшли відбір для участі в пітчингу Cartoon 360, який відбудеться наприкінці травня в Барселоні. Проекти будуть представлені широкій професійній аудиторії зі сцени Disseny Hub Barcelona. Форум є унікальним тому, що для участі в ньому відбираються анімаційні проекти з масштабним трансмедійним потенціалом: потрапити до шорт-листу учасників можуть лише так звані IP’s (Intellectual Property), ідеї, герої та сюжети яких можуть бути імплементовані в різні сучасні медійні формати – від web епізоду до VR контенту.

Важливо відмітити, що Україна буде представлена на цьому заході вперше. Наші проекти потрапили до числа двадцяти п’яти кращих і найбільш перспективних у плані мультиплатформності IP з усього світу, серед яких також будуть представлені проекти з Франції, Іспанії, Великобританії, Бельгії та Канади.

Більше того, журі Cartoon 360 високо оцінили креативний потенціал, досвід і професіоналізм авторів проектів «Мавка. Лісова пісня» та «Мама поспішає додому», тому виділили одразу чотирьом продюсерам цих мультфільмів спеціальний грант на участь у пітчингу. Грант покриває всі витрати учасників і дає купу привілеїв під час проведення форуму.

Cartoon 360 буде проходити з 29 травня до 1 червня в Барселоні. Продюсери зможуть презентувати свої проекти, ідеї та розробки не тільки основним професіоналам індустрії, серед яких будуть потенційні партнери, але й експертній комісії, щоб безпосередньо зі сцени отримати їхні кваліфіковані рекомендації з розвитку представлених медійних форматів. У комісії – 27 спеціалістів з різних країн у таких інноваційних напрямках, як геймінг, видавництво електронних книг, створення VOD платформи, розробки інтерактивних додатків, цифрова дистрибуція, ліцензування, виробництво іграшок, виробництво діджитал контенту, VR та AR контенту; а також інвестори, мерчандайзинг партнери та спеціалісти з діджитал маркетингу. Потенційне партнерство та укладені контракти – це і є «виграш» та цінність цього заходу.

«Вже зараз нам очевидно, що «Мавка. Лісова пісня» не обмежиться тільки форматом повнометражного анімаційного фільму. Успіх фільму на міжнародних ринках, пітчингах та інших заходах, а також масова позитивна реакція на IP від міжнародної професійної аудиторії доводять, що він має величезний потенціал як мультиплатформний проект. Теми, які супроводжують сюжет фільму – екологія, українська автентика та фольклор, унікальна візуальна мова, а також потужний і новий жіночий персонаж, – мають великий потенціал вже не просто в форматі кінофільму, але й у більш масштабному втіленні: для нас зараз це поняття «Всесвіту Мавки», в рамках якого ми розробимо та втілимо значну кількість медійних форматів (геймінг, додатки, VR та AR experience, Е-книги, серіал і веб-серіал, а також оффлайнові фешн проекти та івенти, мерчандайзинг тощо). До Барселони ми їдемо зі слоганом «Mythology meets Technology», – говорить Ірина Костюк, продюсер проекту.

Цієї весни «Мавка» вже змогла голосно заявити про себе на пітчингу Cartoon Movie в Бордо, а «Мама поспішає додому» готується ще до двох європейських подій міжнародного рівня – до бізнес-форуму Animation Production Day у Штутгарті та пітчингу MIFA в рамках фестивалю Annecy International Animated Film Festival в Ансі.

«Мама поспішає додому» – це унікальний проект, який, на відміну від «Мавки», з самого початку з’явився у форматі дитячої книги та додатку. За короткий час «Мама» завоювала любов користувачів, книга була продана до Росії та Китаю, а проект продемонстрував величезний потенціал у сфері трансмедіа. Рішення знімати серіал за мотивами книги стало логічним кроком у розвитку бренду. Креативна компанія Glowberry першими в Україні випустили книжковий інтерактивний додаток і стали активно розвивати синергію різних форматів. Команда проекту планує подальший розвиток IP (професійний термін для «інтелектуальної власності») «Мама поспішає додому» та створення сучасного, високотехнологічного та актуального контенту для різних платформ і форматів.

Cartoon 360 – одна зі знакових та впливових подій у лінійці заходів професійного бренду CARTOON. Кожного року для творців анімаційних проектів стає все важливішим дистрибутувати свій контент на різні платформи та для різних аудиторій у різних форматах. Суть івенту – дати кращим проектам року (на думку Cartoon) знайти партнерів для ефективного розвитку власного бізнесу з усього світу. Таким чином, для проектів FILM.UA Group участь у пітчингу – це стратегічне досягнення в міжнародному маркетингу.

Довідка. «Мавка. Лісова пісня» – повнометражний мультфільм української студії Animagrad (FILM.UA Group), який зараз знаходиться на стадії творчої розробки. Мультфільм створюють за мотивами однойменної п’єси Лесі Українки, а також на основі українських міфів та культурних традицій. Експерти провідних етнографічних інституцій – Кафедра фольклористики Київського національного університету ім. Т. Шевченка, Музей ім. Івана Гончара, Музей історії української моди – працюють у складі знімальної групи фільму над інтерпретацією українських міфів, легенд, звичаїв, обрядів та візуальної культури в унікальному анімаційному світі «Мавки». А до створення саундтреку вже долучились відомі у світі українські музиканти «ДахаБраха».

Мультфільм «Мавка. Лісова пісня» виграв 9-й конкурс Державного агентства України з питань кіно у вересні 2016 року й отримав державне фінансування у розмірі 30% від загального бюджету. Орієнтовна дата прем’єри «Мавка. Лісова пісня» в українських кінотеатрах – кінець 2018 – початок 2019 року.

Подачею проектів «Мавка. Лісова пісня» та «Мама поспішає додому» на ці та інші події займається компанія Media Resourced Management.

Інші новини