30 травня в Барселоні зі сцени Disseny Hub продюсери анімаційного фільму «Мавка. Лісова пісня» Анна Єлісєєва, Ірина Костюк та Єгор Олесов з великим успіхом провели пітчинг свого проекту на найбільшому міжнародному анімаційному бізнес-форумі Cartoon 360. Успіх презентації та коментарі експертів, присутніх на ньому, ще раз довели величезний потенціал проекту, який може вийти за межі виключно анімаційного фільму і перерости в масштабний «Всесвіт Мавки» — крос-медійний проект, який буде втілюватися на безлічі інших платформ, окрім традиційного кінопрокату.
Серед складових «Всесвіту Мавки» — геймінг, додатки, VR і AR, книги, серіал, веб-серіал, величезні можливості для ліцензування і мерчандайзингу, а також фешн проекти з відомими українськими та європейськими дизайнерами, — і це всього лише частина можливостей «Всесвіту Мавки». На пітчингу продюсери розповіли про плани щодо реалізації своїх ідей, а також продемонстрували перші кроки в цьому напрямку. Так, наприклад, гостей та експертів Cartoon 360 дуже вразили тимчасові «татуювання Мавки», виконані з використанням технології доповненої реальності. Вони дублюють орнамент магічних татуювань, що прикрашають обличчя і руки Мавки в мультфільмі і за допомогою програми для смартфонів «оживають» і перетворюються на природні стихії прямо на руці. Цією розробкою для проекту займається продакшн Signal Red.
Однією з невід’ємних складових «Всесвіту Мавки», які формують бренд, є, звичайно ж, стиль і одяг. Спеціально для проекту, художниця по костюмам, українська дизайнерка Ольга Навроцька розробила образи команди — костюми та аксесуари (вінки від Patoka Studio), які об’єднують у собі елементи орнаментів, які використовуються у вбранні головної героїні фільму — Мавки. Фешн ідеї та майбутні «колекції Мавки» (лінії одягу і аксесуарів) — також знаходяться вже на стадії розробок у продюсерів проекту.
Музика також є одним з основних елементів як фільму, так і всього «Всесвіту Мавки». Вона буде представлена як в форматі оф-лайнових івентів (концерти, перформанси тощо), так і в рамках релізів саундтрека, створення музичних кліпів тощо. Одна з основних тем фільму (мелодія сопілки Лукаша), написана відомим українським етно-бендом ДахаБраха, була використана під час презентації. Продюсери з радістю відзначили, що багато присутніх в залі знають і люблять ДахуБраху.
Крім того, експертів підкорив прототип м’якої іграшки, створеної за образом одного з комедійних персонажів мультфільму, фантастичного звіра Котожабика — кращого друга Мавки. Привабливий персонаж немов створений для того, щоб стати улюбленою іграшкою для кожної дитини і продовжити успіх проекту в якості лінійки дитячих ігрових товарів.
Європейська аудиторія також дуже тепло поставилася до того, що анімаційний фільм «Мавка. Лісова пісня» — це не просто гарна історія кохання, що допоможе глядачеві добре і приємно провести час в кінотеатрі. Цей проект унікальний тим, що несе глибоку і важливу місію: сприяти ренесансу української національної культури та його масштабному експорту. А співзвучні сюжету фільму теми — екологія, українська автентика, міфологія, а також унікальна візуальна мова і потужний новий жіночий персонаж роблять «Всесвіт Мавки» безмежним.
Проект здобув високі оцінки від міжнародних експертів: «Це відмінний проект і дуже масштабний! Сюжет, побудований за класичним фольклорним каноном, може стати основою для дуже сильного фільму. Візуальні знахідки — цікаві та свіжі, але ключова особливість проекту, на мою думку, в його міжнародному потенціалі. Неймовірно, що такий амбітний проект приїхав з тієї частини світу, звідки ми не очікували його побачити», — поділилася на пітчингу Елеонор Коулман, голова анімаційного напряму великої дистриб’юторської компанії INDIE SALES, автор першої у Франції стратегії 360 ° для дитячого та цифрового контенту на платформах TF1.
«Це просто блискуча історія, не можу дочекатися прем’єри мультфільму! — зізнався концепт-директор LEGO, Даніель Матіас, — Думаю, ви натрапили на золоту копальню. І просто зобов’язані здобути це золото».
Продюсери також провели низку конструктивних зустрічей з топовими європейськими компаніями і продовжили розпочаті в Бордо і Штутгарті переговори з міжнародного ко-продакшену фільму.
Сartoon 360 — одна зі знакових і впливових подій у лінійці заходів професійного бренду CARTOON. Форум унікальний тим, що для участі в ньому відбираються анімаційні проекти з масштабним трансмедійним потенціалом. Участь у пітчингу стала важливим стратегічним досягненням в міжнародному маркетингу для студії Animagrad і команди мультфільму «Мавка. Лісова пісня».
Подачею проектів «Мавка. Лісова пісня» та «Мама поспішає додому» на ці та інші події займається компанія Media Resourced Management.
Довідка. «Мавка. Лісова пісня» – повнометражний мультфільм української студії Animagrad (FILM.UA Group), який зараз знаходиться на стадії творчої розробки. Мультфільм створюють за мотивами однойменної п’єси Лесі Українки, а також на основі українських міфів та культурних традицій. Експерти провідних етнографічних інституцій – Кафедра фольклористики Київського національного університету ім. Т. Шевченка, Музей ім. Івана Гончара, Музей історії української моди – працюють у складі знімальної групи фільму над інтерпретацією українських міфів, легенд, звичаїв, обрядів та візуальної культури в унікальному анімаційному світі «Мавки». А до створення саундтреку вже долучились відомі у світі українські музиканти «ДахаБраха».
Мультфільм «Мавка. Лісова пісня» виграв 9-й конкурс Державного агентства України з питань кіно у вересні 2016 року й отримав державне фінансування у розмірі 30% від загального бюджету. Орієнтовна дата прем’єри «Мавка. Лісова пісня» в українських кінотеатрах –2019 рік.