Днями на вулицях Києва з'явилася зовнішня реклама із зображенням Мавки — головної героїні анімаційного фільму «Мавка. Лісова пісня» — та інших персонажів мультфільму. Білборди з повідомленням «Світ Мавки зовсім поряд» анонсують відкриття найбільшого супермаркету «Сільпо», оформленого у стилі «Мавка», в найбільшому ТРЦ Києва «BLOCKBUSTER MALL».
Зв'язок двох брендів — мережі супермаркетів «Сільпо» та анімаційного фільму «Мавка. Лісова пісня» — полягає у тому, що увесь простір нового магазину буде брендований артом з майбутнього мультфільму. Це буде особливий тематичний світ, з магічною атмосферою чарівного пралісу, українською аутентикою і неймовірними пригодами персонажів мультфільму.
«Ми відразу закохалися у Всесвіт Мавки, створений студією Animagrad, та сподіваємось, що гості нового Сільпо теж будуть у захваті», — розповідає Дмитро Циганков, директор з маркетингу торгової мережі «Сільпо».
Візуальні матеріали можна завантажити тут.
Для проекту «Мавка. Лісова пісня» це масштабний і неординарний вихід офлайн, що відкриває унікальну можливість для широкої аудиторії вже зараз фізично потрапити у захоплюючу подорож Всесвітом Мавки, відвідавши магазин «Сільпо». Це унікальний і безпрецедентний кейс, коли бренд є настільки сильним, що втілюється на інших майданчиках, включаючи ліцензування і мерчандайзинг, ще до виходу фільму. Зазвичай це відбувається після або під час релізу.
«Це перша масштабна колаборація українського бренду з лідером ринку рітейлу України для створення нових вражень і досвіду у клієнта офлайн на такому ранньому етапі. Ми раді що “Nerd Agency - Brand extension” є агентом бренду «Мавка» і має можливість працювати і розвивати настільки крутий бренд з величезним ліцензійним потенціалом на території України», — запевняє керівник напрямку ліцензування FILM.UA Group Олег Судак.
У супермаркеті «Сільпо» будуть представлені майже всі персонажі майбутнього мультфільму, а також спеціальні зони, стилізовані і брендовані оригінальним артом світу Мавки. Також у магазині буде представлена у продажу продукція бренду: книги «Лісова пісня» у кінообкладинці, скетчбуки, кулони «Мавчин Оберіг», тимчасові тату з ефектом доповненої реальності тощо.
За словами продюсера «Мавки» Ірини Костюк: «Зараз триває кропітка робота над створенням анімаційного фільму. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб досягти досконалого результату. Разом з цим, вже зараз бренд «Мавка» це значно більше, ніж лише фільм — це цілий Всесвіт Mavka Universe, що постійно розвивається і зміцнюється: ми вже випустили серію книг, колекцію одягу, унікальні мавчині кулони, AR-додатки тощо. У колаборації з потужними партнерами і ліцензіатами, які постійно приєднуються до бренду, розробляються нові оригінальні втілення проекту. Ми з радістю сприйняли ідею «Сільпо» — одного з найбільших українських рітейлерів — брендувати простір нового флагманського магазину. Можливо, він найкраще репрезентує ідею Всесвіту Мавки, відкриваючи можливість у нього потрапити».
Стежте за новинами на нашому сайті і у соціальних мережах Facebook та Instagram.