Новини

Анімаційний фільм «Мавка. Лісова пісня» та Mastercard анонсують про  креативну співпрацю

21 червня 2019
Анімаційний фільм «Мавка. Лісова пісня» та Mastercard анонсують про  креативну співпрацю

Вже не перший рік Mastercard активно підтримує міжнародні та локальні кіноподії. В Україні компанія стала партнером українського анімаційного фільму «Мавка. Лісова пісня». Креативна співпраця триватиме протягом 2019 – 2021 років та передбачає інтегровану кампанію від Mastercard, що розкриє Всесвіт Мавки з нових сторін.

Про це представники обох компаній — продюсер фільму «Мавка. Лісова пісня» Ірина Костюк та директор з маркетингу Mastercard в Україні Наталя Байдала — оголосили 20 червня в рамках спеціальної закритої події на кіностудії FILM.UA Group.

Анімаційний повнометражний фільм «Мавка. Лісова пісня», що створюється студією Animagrad (FILM.UA Group) за мотивами твору Лесі Українки «Лісова пісня» та на образах зі слов’янської міфології, зараз знаходиться на етапі виробництва. Проте, вже на цей момент проект має визнання та свої результати як в Україні, так і закордоном. Міжнародна кіноіндустрія не лише зацікавлена проектом, а й не зволікає з придбанням прав на прокат фільму. Зокрема під час Каннського кіноринку, великий німецько-австрійський дистрибутор Koch Films придбав пакет прав на показ мультфільму «Мавка. Лісова пісня» на території Німеччини та німецькомовних країн Європи. А раніше права на показ мультфільму придбала компанія Italia Film International, субдистриб’ютор Walt Disney Studios у країнах Близького Сходу та Північної Африки.

«Mastercard, як і «Мавка. Лісова пісня», робить світ магічним завдяки своїм інноваціям і технологіям. Упродовж інтегрованої кампанії ми будемо відкривати нові грані Всесвіту Мавки для наших користувачів – завдяки спеціальним подіям, 3D та VR, сюрпризним активаціям та новому баченню міського простору за мотивами «Мавки», — зазначила Наталя Байдала, директор з маркетингу Mastercard в Україні. — Згідно з нашими дослідженнями кіно впевнено займає ТОП-категорії passion – як у Європі, так і в Україні. 47% українських користувачів відзначають кіно на першому місці серед своїх захоплень. Тож територія кіно та емоцій є традиційною для Mastercard у всьому світі, і ми вже не перший рік підтримуємо різноманітні міжнародні кіноподії – Каннський, Венеціанський, Берлінський, Одеський кінофестивалі, і тепер співпраця з «Мавкою» є казковим продовженням нашої кіноісторії».

«Мавка. Лісова пісня» кілька разів ставала першим українським мультфільмом, який відбирали на престижні міжнародні форуми, зокрема на пітчинг Cartoon Movie в Бордо та анімаційний бізнес-форум Cartoon 360 у Барселоні. З моменту виходу тизера «Мавка» зарекомендувала себе як фільм-подія та зібрала безліч прихильників. А за доволі короткий період розвитку проект став цілісним мультиплатформним брендом, а точніше – Всесвітом, де фільм є лише одним з можливих втілень.

«Ось і настав той момент, коли українське кіно вийшло на новий рівень свого розвитку, - з нашими кінопроектами готові співпрацювати бренди зі світовим ім’ям, як це давно вже відбувається в європейській та американській кіноіндустрії. Спільні плани двох потужних брендів «Мавка. Лісова пісня» і Mastercard надзвичайно масштабні, цікаві та інноваційні. Ми горді опинитися серед проектів, з якими співпрацює Mastercard, поруч із такими гігантами ринку, як Каннський кінофестиваль. І це тільки початок шляху, ми ж тим часом продовжуємо невпинно працювати над створенням мультфільму», — коментує продюсер фільму «Мавка. Лісова пісня» Ірина Костюк.