Портфель бренду «Мавка» поповнився новою яскравою співпрацею. У комерційному партнерстві з Animagrad та FILM.UA Group компанія «Лантманнен Акса» – лідер з продажів сухих сніданків у Східній Європі – випустила чотири різновиди сніданків «Мавка».
Спеціально для проекту продуктова компанія створила фірмові рецепти: подушечки з начинкою з ароматом банану та вершків, кільця з шоколадним смаком, кукурудзяні пластівці зі смаком карамелі та кульки зі смаком пряженого молока.
Оригінальність нового продукту підкреслюється нестандартним пакуванням та дизайном. Для кожного різновиду готових сніданків дизайнери розробили індивідуальне оформлення. Головна героїня мультфільму Мавка з’явиться на пакуванні у чотирьох образах, які відповідають чотирьом порам року.
Новинку вже можна придбати у великих торговельних мережах. До кінця 2019 року географія постачання охопить усі регіони України.
«Ми побачили в Мавці прекрасну автентичну героїню та вирішили не чекати на вихід фільму, щоб долучитися до Всесвіту Мавки. Її яскравий образ приваблює аудиторію, яка збігається з аудиторією нашого бренда-лідера START!. Діти 6-12 років краще, ніж дорослі, сприймають візуальний контент, особливо – таких чарівних персонажів, що населяють світ Мавки. Співпраця команд «Мавки» з «Лантманнен Акса» генерує синергетичний ефект для двох брендів. Ми випустили смачний продукт у зручному та унікальному для нас пакуванні «візьми з собою», задовольнили потребу дистрибуторів та торговельних мереж у нових та цікавих продуктах. А головне, підтримали український контент», – підкреслює директорка з маркетингу «Лантманнен Акса» Анна Зарицька.
Запорукою справжньої цікавості з боку глядачів та комерційних партнерів стала унікальність проекту «Мавка». В анімаційному світі втілюється все різноманіття української природи та культури, а персонажі мультфільму – це близькі та зрозумілі герої, які об’єднують всю родину. Таких поки ще мало на українському екрані.
Вибудовуючи партнерські стосунки з комерційними компаніями з різних індустрій, правовласники мультфільму формують та розвивають вітчизняну сферу ліцензування. До того ж, продаж ліцензій на образи з фільму, який ще не вийшов – це унікальний випадок як для української, так і для світової практики.
«Ми вкладаємо всю нашу творчу енергію у розвиток Всесвіту Мавки. Приємно, що командна робота студії Animagrad та FILM.UA отримує жвавий відклик. Задовго до виходу в широкий прокат «Мавка» зібрала аудиторію справжніх фанатів, які з нетерпінням чекають на прем’єру. І все більше компаній виражають бізнес-зацікавлення у бренді. Довкола «Мавки» поступово формується своєрідна спільнота з комерційних компаній, що поділяють цінності нашого проекту: турботу про довкілля, зацікавленість у розвитку національної культури, увагу до суспільно важливих питань. Колаборація з компанією «Лантманнен Акса» є прикладом цього», – коментує продюсерка анімаційного фільму Анна Єлісєєва.
Готові сніданки «Мавка» – це другий проект бренду, створений у співпраці з виробниками харчових продуктів. Раніше у рамках ліцензійної угоди кондитерська компанія «Лукас» випустила ексклюзивну лінійку цукерок «Мавка».
Нестандартні партнерські прояви українських компаній з брендом «Мавка» доводять, що спільні цінності здатні об’єднувати творчих людей та людей бізнесу для розвитку різних сфер. За ліцензійними угодами з правовласниками FILM.UA Group уже створені колекція суконь MAVKA BY NAVRO DRESS від відомої української дизайнерки Ольги Навроцької; лімітована серія кулонів «Мавчин Оберіг» від ювелірного дому OBERIG Jewelry; брендована серія книжок від видавництва «Київський Дім Книги»; гобелени ручної роботи від майстерні «Соломія» та AR-додаток від розробників Signal Red.
В очікуванні на 3D-мультфільму «Мавка. Лісова пісня», продюсери обіцяють представити нові колаборації, завдяки яким аудиторія зможе зануритися в магічний Всесвіт Мавки. А ще більше проектів з українськими та міжнародними компаніями будуть представлені публіці вже наприкінці 2019 року.