«Мавка» ретельно обирає партнерів для ліцензійних угод, щоб їхні цінності відповідали цінностям проєкту. Цього разу улюблені герої мультфільму — Мавка, Жабокиць Квусь та Рисенятко, прикрасили колекцію домашнього одягу для жінок та дівчаток брендів Anabel Arto та Obrana. До неї входять футболки, шорти, худі, джемпери та сукні. Є і сімейні комплекти для мам і доньок. Колекція виконана з безпечних та екологічних натуральних тканин, а яскраві зображення не тьмяніють і не псуються при пранні.
«Потрібно продовжувати працювати, випускати речі, які будуть радувати українців та надавати сил іти до Перемоги. Як писала Леся Українка: «Ні, я жива, я буду вічно жити! Я в серці маю те, що не вмирає!». Ці слова закладені в основу слогану мультфільму «Мавка. Лісова пісня», що символічно для нашої співпраці, особливо зараз. Українці сильні. Попри те, що від бомбардувань та мародерства постраждала частина бутиків Anabel Arto, а наше основне виробництво розташоване в Харкові, ми не опустили руки. Навіть у часи війни можна розвивати бізнес та економіку. Тому ми щасливі представити нову колекцію із зображеннями, які переносять у магічний світ «Мавки». Всім нам зараз дуже потрібен позитив, радість, магія та добро. І їх відчуваєш, коли одягаєш речі з нашої нової колекції», — стверджує Анастасія Дуліна, директорка ТМ «Бел’єтаж».
Випуск оригінальної ліцензійної продукції дозволяє не лише підбадьорити українців у складний час війни, але і зробити внесок у відновлення української економіки.
«Мавка, головна героїня фільму, дуже актуальна, адже вона певною мірою уособлює Україну. Вона гарна, чуйна, добра Душа Лісу. Але коли потрібно боронити рідні землі від зла, Мавка стає сильною та відчайдушною Берегинею. І перемагає — так само, як і переможе Україна», — зазначає Тетяна Рубан, директорка ліцензійної агенції Nerd Agency (FILM.UA Group).
Команда «Мавки» продовжує роботу над проєктом, і виробництво мультфільму завершиться, як і було анонсовано, — у IV кварталі 2022 року. Прем’єра ж відбудеться після перемоги України у війні, коли кінотеатри працюватимуть у звичному режимі. Попри всі важкі обставини, творці не лише створюють мультфільм, а й розширюють бренд. Раніше у ліцензійному портфелі «Мавка. Лісова пісня» з’явилося чимало колаборацій з відомими в усій Україні компаніями. Були створені ліцензійні товари серед харчових продуктів, одягу, книжок, друкованої продукції, а також запущена національна програма лояльності з мережею супермаркетів «Сільпо». Триває робота і над новими угодами. На «Мавку» чекають в усьому світі, тож і ліцензійні товари із зображенням героїв мультфільму з’являться у різних його куточках.
Стежте за новинами!