Вперше українські проекти випробують свої сили на головному бізнес-майданчику європейської анімаційної індустрії. Мультфільми «Мавка. Лісова пісня» (Animagrad) та «Мама поспішає додому» (Glowberry) були відібрані з 65 проектів з 17 країн світу для участі у бізнес-форумі Animation Production Day, який буде проходити в рамках фестивалю анімаційного кіно в Штутгарті (ITFS) 4-5 травня.
Animation Production Day – це формат бізнес-зустрічей між потенційними партнерами з фінансування, дистрибуції та ко-продакшену. Цього року обсяг інвестицій у виробництво 29 серіалів, 13 повнометражних фільмів, одного короткометражного фільму та одного трансмедійного проекту склав близько 170 мільйонів євро. Як свідчить досвід проведення APD, понад третини учасників форуму домовляються про спільне виробництво проектів.
Для проекту «Мавка. Лісова пісня» це друга впродовж цієї весни гучна заява про себе на міжнародній арені. І ще один великий шанс після пітчингу на CARTOON Movie в Бордо закріпитися в Європі як один з найбільш перспективних проектів на європейському ринку. APD – можливо найбільш імовірна можливість для українського фільму знайти європейських партнерів і дистриб’юторів. «Наш план – продовжити перемовини, які розпочалися в Бордо, та завести нові знайомства й зв’язки. Основна відмінність форуму APD від інших полягає в тому, що тут можна спробувати привернути увагу таких партнерів як Google, адже представники таких компаній є не частими гостями на світових конференціях і форумах. APD, у цьому плані, – масштабний і унікальний майданчик», – говорить Ірина Костюк, продюсер «Мавки».
Компанія Glowberry представить анімаційний серіал «Мама поспішає додому». Зараз серіал знаходиться в девелопменті та активно шукає європейських партнерів. APD – це перший великий і успішний крок у цьому напрямку.
«Нам дуже приємно, що буквально з перших кроків наш серіал «Мама поспішає додому» підтримує своєю високою оцінкою світова спільнота. Це дуже надихає всю нашу креативну команду, ми отримуємо цілковито реальні орієнтири, що йдемо правильним шляхом. Сподіваємося, що скоро в Європі і в світі українські анімаційні продукти будуть асоціюватися з високим рівнем професіоналізму та інноваційності», – коментує Ольга Черепанова, директор видавництва Glowberry.
Поданням проектів на APD займалася компанія Media Resources Management.