Новини

З’явилась AR-маска MAVKA в Instagram від партнера бренду — національного продуктового ритейлера «Сільпо»

20 березня 2020
З’явилась AR-маска MAVKA в Instagram від партнера бренду — національного продуктового ритейлера «Сільпо»

Мережа «Сільпо», флагманський супермаркет якої оформлено артами з мультфільму «Мавка. Лісова пісня», запустила AR-маску MAVKA BY SILPO для Instagram. Вона прикрашає обличчя користувача рунами Мавки та віночком із квітів.

Щоб знайти й застосувати AR-фільтри, потрібно зайти на Instagram-сторінку «Сільпо» та відкрити вкладку з масками. А щоб зберегти фільтр, треба підписатися на сторінку. 

«Ми надихнулись образом Мавки – Душі та Берегині Лісу. AR-маска дає можливість кожному трохи відчути себе Мавкою. Романтична й магічна історія вийшла за межі мультфільму та перетворилася на мультиплатформний бренд задовго до релізу. Отже, ми були певні в успішності кейсу, з радістю долучилися до Всесвіту Мавки. Ми вже відкрили її офлайн-резиденцію в найбільшому дизайнерському «Сільпо» і  нині плануємо продовження співпраці та нові креативні проєкти з брендом», – розповіла маркетинг-директорка «Сільпо» Катерина Огуряєва.

Яскрава колаборація брендів «Мавка» й «Сільпо» розпочалася наприкінці минулого року і продовжиться у 2020-му.

«Ми дуже раді бачити, як Мавка як бренд щодня росте та розвивається в багатьох напрямках. Виникають надзвичайно цікаві його прояви, наприклад, ці маски для Instagram. Ми завжди відкриті для свіжих ідей та неординарних колаборацій і щасливі, коли знаходимо партнерів, що поділяють наші погляди та ідеали. Нові прояви спільної роботи залучають нові спільноти, отже, поступово бренд стає відомим широкому загалу. І це надзвичайно тішить», – розповіла Юлія Пилипенко, керівниця напрямку спонсорських проєктів FILM.UA Group.

Невдовзі планується створення інших AR-масок, присвячених проєкту. А ще компанія прикрасила артами та персонажами фільму корпоративні автівки свого київського офісу. 

 

 

Всесвіт Мавки розширюється щодня, з’являються нові колаборації, що охоплюють дедалі більше сфер життя. Так, були укладені ліцензійні угоди з такими брендами: ТМ «Галичина», Lantmannen AXA (надійшли у продаж сухі сніданки «Мавка» START!) і ТМ «Лукас» (цукерки й подарункові набори солодощів). Раніше були створені: колекція суконь MAVKA BY NAVRO від відомої української дизайнерки Ольги Навроцької; лімітована серія кулонів «Мавчин оберіг» від ювелірного дому OBERIG Jewelry; брендована серія книжок від видавництва «Київський будинок книги»; гобелени ручної роботи від майстерні «Соломія» та AR-додаток від розробників Signal Red.

Інші новини